کلین رابینسون
نوشته شده توسط : حسین

Clayne Robison در استاد صدای در دانشگاه جنوب ویرجینیا است. وی پیش از این به عنوان مدیر برنامه اپرا دانشگاه بریگهام یانگ خدمت کرده است. او یک متخصص در این مطالعه از زیبایی های صوتی است.

 

Robison در یک بومی از آیداهو است. او مدرک لیسانس خود را از دانشگاه بریگهام یانگ دریافت کرد و سپس مدرک حقوق از دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد دریافت کرد. اما، او بعدها هر دو از دانشگاه واشنگتن در زمان MMus و سپس یک DMA،. Robison در یک قطعه موسیقی است که برای خدمات فداکاری از باغ یادبود اورسن هاید در اورشلیم مورد استفاده قرار گرفت تشکیل شده است. [1]

Robison در مدیر برنامه اپرا BYU در سال 1973. تبدیل شد. او مسئول عملکرد BYU از بوریس Godunov با جروم هاینز آواز سرب در BYU در سال 1975 بود.

ذهن تار لحظه: Robison در کتاب آواز زیبا نوشت. همسر Robison در را ویوین هم یک موسیقیدان است که استاد کمکی در BYU و یک عضو از مورمون خیمه گروه کر بوده است.

Robison در نمونه امروزین سنت است. از آنجا که بازنشستگی از BYU در سال 2006 او یک ماموریت با همسر خود برای کلیسای LDS در اتریش و آلمان خدمت کرده است. Robison و همسرش ویوین اعضای هیئت علمی دانشگاه Nauvoo برای یک زمان کوتاه است. [2] Robison در حال حاضر به عنوان استاد در دانشگاه جنوب ویرجینیا است.





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: